Sauskravu kuģis

Līdz brīdim, kamēr netika būvēti speciāli dažādu kravu pārvadāšanai domāti kuģi, visi kuģi bija sauskravu, ar kuriem pārvadāja visa veida kravas speciālās tvertnēs, ķīpās vai uz paletēm. Sauskravām speciāla nozīme parādījās ar brīdi, kad sāka ražot balkerus un tankerus, bet to izmantošanas lejupslīde parādījās reizē ar konteinertipa kuģu parādīšanos 60-tajos gados. Tas saistīts ar iekraušanas un izkraušanas laiku. To ko var izkraut konteineros dažās stundās no sauskravu kuģa krauj 3-4 dienas. Sauskravu kuģi tiek dēvēti par lielākajiem ietilpības ziņā, taču parasti tiek izmantoti mazāka izmēra sauskravu kuģi ( 50,000 tonnas). Latvijā ir viens RO-RO tipa sauskravu tipa kuģis ar kravnesību 5,000 tonnas.

Lasīt tālāk
Izvēloties pārlūkot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai lai pielāgotu jūsu pieredzi. Jūs jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu, mainot pārlūkprogrammas iestatījumus un dzēšot saglabātās sīkdatnes. Privātuma politika
Piekrītu